Waarom Tritel kiezen

arrow_cloudSuperieure service en support

Een goede service richting de klanten is voor Tritel het uitgangspunt van iedere dienst. Dit begint bij het in kaart brengen van de huidige situatie. De accountmanagers van Tritel zijn bevlogen en beschikken allemaal over inlevingsvermogen, hierdoor kunnen zij u voorzien van een passend advies. Gedurende het implementatie proces zorgt een projectmanager ervoor dat er duidelijke afspraken worden gemaakt zodat u precies weet waar u aan toe bent en de techneuten zorgen vervolgens door hun kundigheid voor een soepel verloop van dit proces. Maakt u eenmaal gebruik van één van Tritel’s diensten, dan kunt u rekenen op de beste support denkbaar. Of u nu wilt dat wij *24/7 bereikbaar  voor u zijn of gewoon tijdens kantooruren, bij Tritel heeft u altijd snel iemand aan de lijn.

arrow_cloudBetrouwbare partner

Tritel hecht grote waarde aan het principe “ afspraak is afspraak”. Gebruikers moeten er immers van op aan kunnen dat de overeengekomen faciliteiten op het overeengekomen tijdstip beschikbaar zijn. Dat schept duidelijkheid. Ook in technisch opzicht is betrouwbaarheid zeer belangrijk, hierom kiest Tritel ervoor om alleen te werken met gerenommeerde partners die dezelfde kwaliteitseisen stellen aan hun producten als Tritel aan haar diensten.

arrow_cloudInnovatief en specialist

Als pionier begonnen en inmiddels uitgegroeid tot een specialist op het gebied van onder andere Hosted VoIP. Innovatie is vanaf dag 1 een belangrijke kracht van Tritel. Met een jong team dat constant op zoek is naar mogelijkheden en ontwikkelingen op de Telecom markt, probeert Tritel dagelijks het verschil te maken.

arrow_cloudEén aanspreekpunt

Als klant heeft u bij Tritel een eigen accountmanager. Dat betekent dat uw vragen, wijzigingen en/of problemen snel worden verwerkt. Staat u bij providers vaak minuten lang in de wacht of wordt u van het kastje naar de muur gestuurd, bij Tritel krijgt u altijd direct iemand aan de telefoon. Door korte communicatielijnen kunnen vragen eenvoudig en snel worden beantwoord en aanpassingen snel worden doorgevoerd. Wij maken geen onderscheidt in grote of kleine klanten, bij Tritel krijgt iedereen dezelfde superieure service.

arrow_cloudTransparant en overzichtelijk

Samen werken met mensen waar je van op aan kunt en weten waar je aan toe bent wanneer je iets afspreekt. Dat zijn 2 zeer belangrijke kernwaarden van Tritel. Geen ingewikkelde voorwaarden, of onduidelijke verbintenissen. Uw facturen zijn altijd online inzichtelijk en duidelijk uitgesplitst. Transparantie in gemaakte afspraken en overzichtelijke facturatie, dat is waar u op kunt rekenen wanneer u een dienst afneemt van Tritel.

*Afhankelijk van overeengekomen SLA